فرماندار قیروکارزین عنوان برتر را در انجمن کتابخانه های عمومی کشور کسب کرد.

مهدی رمضانی دبیرکل انجمن کتابخانه های عمومی کشور طی مراسمی، نشان برتر انجمن کتابخانه های عمومی را به مسلم رحیمی فرماندار شهرستان قیروکارزین و رییس انجمن عمومی کتابخانه های شهرستان قیروکارزین اعطا نمود، این مراسم امروز همزمان با هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در تالار وحدت برگزار شد.

مراسم سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با شعار «آینده خواندنی است» امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی،محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛یاسر احمد وندمعاون فرهنگی وزیر ارشاد،مهدی رمضانی دبیرکل انجمن کتابخانه های عمومی کشور؛ کتابداران،مدیران مختلف دستگاه های فرهنگی و اجرایی کشور، برگزیدگان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی، در تالار وحدت تهران برگزار شد.

فرماندار شهرستان قیروکارزین نیز یکی از میهمانان این مراسم بود که بعنوان رئیس انجمن برتر کتابخانه های عمومی کشور از ایشان تجلیل بعمل آمد.

در متن دبیرکل انجمن کتابخانه های عمومی کشور خطاب به مسلم رحیمی فرماندار شهرستان قیروکارزین آمده است:

فرهیخته ارجمند

جناب آقای مسلم رحیمی

فرماندار محترم و رییس محترم انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان قیروکارزین باسلام وتحیت

کتاب و کتاب خوانی از مهمترین ارکان توسعه فرهنگی کشور و تلاش پیوسته برای ارتقای این شاخص،رسالت و وظیفه همه فرهنگ دوستان به ویژه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.عنایت به این مقوله فراتر از وظیفه قانونی و موهبت الهی است که نشان از کمال روحی و همت بلند و علاقه به بالندگی و رشد مردمی دارد.

تعامل سازنده با نهاد کتابخانه های عمومی کشور، تشکیل منظم جلسات انجمن کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان ، پیگیری مصوبات انجمن و تلاش برای به نتیجه رسیدن آن ها؛ حضور منظم و موثرتان در جلسات انجمن شهرستان؛تسهیلگری و تلاش برای کاهش مشکلات و موانع پیش روی رشد و توسعه کتابخانه های عمومی، نشان از دقت و اهتمام جناب عالی به حوزه حساس فرهنگ عمومی دارد.

مفتخرم در سی ویکمین دوره هفته ی کتاب جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت روز << کتاب؛ کتابخوانی و کتابدار >> کسب عنوان *<< انجمن برتر شهرستان >>* را به شما تبریک بگویم و از همت بلند و تعهد مسئولانه شما تشکر کنم. امیدوارم در همه عرصه های زندگی و استمرار خدمت صادقانه در مسیر مقدس ترویج کتاب و فرهنگ کتابخوانی موفق باشید.انشاالله

مهدی رمضانی

دبیرکل انجمن کتابخانه های عمومی کشور

به اشتراک بگذارید
shoraghiradmin
shoraghiradmin
مقالات: 8

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *